Nästan vår. Skidor och vego wraps.

(null)

Alltid anledning fira dagen och oss själva!

Soliga dagar och snön försvinner i rasande fart. Passar på å åker skidor varje dag nu , barbent. En kille svischade förbi med bar bringa , bara det !  Lycka,  härliga livet!


(null)Andas in solen och snödoft för ett år framåt.

(null)

Min fine vän kom och hälsade på . Fast vi bor i samma stad har vi inte hunnits ses på väldigt länge. 
Det blev utflykt till havet, och öns södra sida.

(null)


 Deutz champagne (numrerad utgåva på 500 flaskor från 2015 ) decapiterades och vi njöt av både bubblor och 
wraps  som jag skapade för tillfället och delar gärna recept med er :

Det gröna från 
6 grönkålsblad  
6 salladsblad ( isberg) rivna till små bitar,
 hackad avokado, 
strimlad morot, 
en näve valnötter ,
saltas,  blandas med saft från citronhalva , och halv dl olivolja ,hackad purjo ca 2 cm,
 fylles i tacowraps , knytes ihop med ett snöre
 och garneras med en halv körsbärstomater, persiljeblad samt hampafrö. 

Ljuvliga smaker!
Hade mina älskade barn varit med mig nu var min salighet fulländad! 




Kommentera inlägget här :