OMSTART

Så jag fick  ” omstart “ som min son karakteriserade händelsen.Jag satt i köket och pratade med honom. . Jag vaknade av att sonen höll om mig bad mig vakna och frågade om han skulle ringa ambulans för jag var avsvimmad i några sekunder. Jag mindes tydligt att jag drömde . Jag var behagligt trött och var övertygad om attjag sov och sonen 
väckte mig bara.  Så jag upprepade det några gånger: Jag sovit bara....jag drömt...
 
Sedan så når jag fattade vad hänt så kollade jag om det hade gått nå ”propp” om jag hade ont någonstans, hur det var med min puls, andning, rörelseförmåga och balans. Tur jag gör sånt på reflex. A,B,C.... tom blodtrycket var ok - men blev ändå förvånad över det hela och inte kry förrän mot kvällen. Skall kolla upp mig, men nu har jag semester!
 
Kan vara en bild av blomma
 
 
 

Kommentera inlägget här :