Stugan!

(null)

Barnen i samspråk vid elden. 
(null)
Liten bibliotek i verandas bortre hörna

(null)

Allt man vill ha fritt från mössen måste hänga. Ett sådant år är det, 
(null) 

Mysigt vid elden , även när mörkret fallit, 
(null)

Denna utsikt hållit mig andlös i åratal. När jag vaknade vid tre på morgonen såg jag en stor rund orangeröd måne på himmelen precis här framför mig…. 
(null)           

Denna service köpte jag för massa år sedan från Fyrklövern och gav till min mor. Den heter Romanov och jag gillar den. Nu är den min och placerad i ett av stugans fönster.  
Tror det behövs inte så många ord.
 Härlig natur och människor jag älskar,  vattenkälla och badkar mitt i skogsgläntan jag badar i. Minnen och detta , nu. 
(null)

Allt över tusemetetshöjd. 

(null)


Kommentera inlägget här :