Gästernas ankomst.

Ja har grejat och förberett huset, trädgården och kring djuren i fem dygn och lite till inför gästernas inkomst. Bakat både hälsobröd  och bullar . 

(null)

Nu har mina gäster anlänt  och ska göra Höga kusten i två veckor och ta hand om mina djur ! 
Här på bilden är min veteranvaktel Agda. Hon går fritt på överväningen och är så tuff! 
Men till natten lägger hon sig  altid nära Ove, för annars vankar han av och an ropar Agdaaaa! och kan inte somna….
(null)

Kanin Tufs Kallad Också Gubben blev av mina gäster bli döpt till Gustaf :) 
(null)

Jag har skrivit bruksanvisningar om djuren , TV och vi gått igenom allt. Det blev många frågor, och jag kommer sakna alla djur .
Hoppas gästerna trivs och får  fina upplevelser och minnen härifrån! 

(null)

Förutom att jag jobbat på sjukhuset  så har vi levt ett eremit liv ett bra tag nu så att ta  tåget ner till Stockholm blev till en skräckinjagande upplevelse. Fullt med människor ( som andas nyser hostar snörvlar) ! 
Det tar jag detalljärat nån annan gång. :) 





Kommentera inlägget här :