Andra sidan

(null)

Denna bild skapade jag igår och på bilden är min älskade dotter . .
Som sagt : Jag svimmade helt enkelt. Utan att veta om det, sittandes vid köksbordet. 
Jag trodde att jag bara sovit.... för jag minns tydligt att jag drömde och det tog mig en stund att förstå vad som hänt. 
Omfamnad av min sons kärlek vaknade jag 

     

Så nu är jag på andra sidan av skinket och mitt hjärtats slag övervakas . Tiden gått så sakta mot morgon röda ögon, ventilationens susande, grannens andetag, klockans röda siffror övanför dörren. 
Jag är trött huvudet tomt som efter nattjour kroppen gör ont vid varje ljud och har fått ont i ryggen.
Sjukhussängen verkar inte bekvämare än för 17 år sedan. Och man blir inte precis friskare efter en sådan natt. 
Hade jag kunnat sova vore det dock ett spa känsla över det hela...tror jag. 
För varit serverat te några gånger igår och det var trevligt och uppskattat likaså kollegornas påtit. 

(null)




Kommentera inlägget här :